Izzat's FotoPage

By: IzZaT PokJak

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 1-May-2008 05:32 Email | Share | | Bookmark
花見!!

 
 
 
View all 12 photos...
Hanami kat Okayama


Wednesday, 30-Apr-2008 16:31 Email | Share | | Bookmark
Jad's Gakusei Batch 1

 
 
 
View all 22 photos...
yang paling aku suke mase amek gambar mase amek gambar Jad's Gakusei Batch 1..batch 1 jer batch len x sekronik korang huhu pantang jer ade kamera laju jer datang bak kate pepatah 'Dimane ade kamera disitu ade dak2 Jad' len lak ngan aku kalo bab2 amek gambar ni aku boleh la tapi kalo ader org amek gambar aku terus jadi kekok huhu x tahu nak posing camne..so dikesempatan ini aku uploadkan gambar2 yg sempat aku amek..yang len x der jgn kecik hati lak どうぞ見てくださ


Wednesday, 30-Apr-2008 10:19 Email | Share | | Bookmark
Yatta!!

ni bunge..
bangku kat hachioji
roppongi!!
View all 12 photos...
Selepas bersabar selama sebulan tanpa komputer akhirnye berjaye gak aku mendirikan sebuah komputer idaman aku huhu..memang mantap ah aku buat..duit pun mantap gak huhu..tapi x kesah psl puas hati..so dah ade komputer aka pasokon ni ape lagi trus wat fotopage ni so leh la sharekan gmbr2 selama sebulan kat nihon ni


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net